Bokköp

Bokköp

Jag läser ganska många böcker men det är sällan jag köper nyutkomna böcker utan det blir mest på bokrean och loppisar/second hand. Min bokhylla är ändå hyfsat välfylld och behöver då och då rensas och en del böcker får då vandra vidare till nya läsare.

Men ett undantag är om jag får tillfälle att få en bok signerad av en författare jag vet är bra och igår passade jag på att köpa Simona Ahrnstedts En enda risk och Martina Haags Det är något som inte stämmer. Jag har faktiskt redan läst båda (lånat på biblioteket såklart!) så jag vet att jag tycker om dem. Jag vet redan att jag kommer läsa om En enda risk för Simonas böcker tillhör de få böcker jag verkligen uppskattar att läsa om. Ibland känner jag för romance och då återvänder jag gärna till hennes böcker eftersom de är så bra!

Martinas bok kommer jag nog också läsa igen men jag börjar med att låna ut den till någon som inte läst den än.

Standard

Kommentera

