Författarkväll

Books & Dreams

En av mina födelsedagspresenter var en helkväll på Oscarsteatern med Books & Dreams. Jag och min svärmor gick dit och vi hade en mycket trevlig kväll.

Carina Nunstedt och Josefine Sundström var moderatorer och ett helt gäng författare var där och pratade och samtalade om sina aktuella böcker.

  • Simona Ahrnstedt (en av mina favoriter)
  • Anders de la Motte
  • Igiaba Scebo
  • Martina Haag och Clara Block Hane
  • Anna Fredriksson
  • PeKå Englund
  • Kakan Hermansson

I pausen fick man en wrap och dryck och kunde passa på och köpa böcker och få dem signerade.

När man gick fick man en goodiebag som vi nyfiket kikade i på tunnelbanan hem. Det var lite olika innehåll i våra goodiebags men det mesta var samma och på bilden syns vad som var i min.

Standard

Kommentera

