Bokvinst, Ungdomsbok

Ett litet hurra!

Sincerely Johanna lottade ut Skuggsommar av Mia Öström på sin blogg och jag hade turen att vinna. Så ett litet hurra! Jag ser fram mot att läsa den men inte än för jag har några böcker jag tänkt läsa först, en massa bibliotekslån som vanligt…

Utan att veta om innehållet lever upp till förväntningarna (som jag har alltså!) så måste jag säga att jag tycker mycket om formatet. Jag gillar sånt här mjukband/flexband/häftad pärm som Skuggsommar har. Den är skön att hålla i!

Standard

4 thoughts on “Ett litet hurra!

Kommentera

