Läser & tänkt läsa

Jag har längtat

efter att läsa 1947

Nu har jag äntligen börjat med den. En annan bok jag längtar efter att läsa är Du, bara av Anna Ahlund så den kommer jag också att påbörja under helgen. Sedan håller jag på med Över alla hinder – en civilisationshistoria och David Sedaris Dress Your Family in Corduroy and Denim. Jag bjuder på ett citat ur den sistnämnda.

The place was dead to him, but I kept hoping for a miracle. A riding accident, a playhouse fire: lots of things can happen to little girls. (s. 169)

 

 

Standard

2 thoughts on “Jag har längtat

Kommentera

