Helgfrågan

Helgfrågan v.7

Vilka är dina bästa bokreatips? 
Var handlar du helst dina reaböcker?
Det är veckans helgfrågor som bloggen Mias bokhörna (och Johannas deckarhörna)ställer. Jag kommer att handla på Akademibokhandeln (presentkort ja!) och säkert på nätet också. Det kommer att bli en del böcker gissar jag men har inte planerat så många i förväg. Villette av Charlotte Brontë, En enda hemlighet av Simona Ahrnstedt och Ja till liv! av Liv Strömquist är dock tre böcker som jag vet kommer följa med mig hem på onsdag. De två första har jag redan läst och vet att jag gillar. Kanske läser jag aldrig om dem men jag tror faktiskt att jag kommer att göra det.
Standard

22 thoughts on “Helgfrågan v.7

Kommentera

