Bokköp, Bokvinst, Nytt i hyllan

Nytt i hyllan i februari

Jag vet inte hur jag tänkte när jag tänkte att i februari ska jag inte köpa några böcker. Jag måste helt glömt bort att det är bokrea i februari. Alla inbundna böcker är köpta på rean och de har redan fått ett eget inlägg. Kristina Ohlssons böcker 2-5 låg nere i porten till den som ville ha (jag, tack!) och jag hittade hennes första bok i serien för en femma i en second hand-affär. För en femma/styck köpte jag även A Clockwork Orange, Priset på vatten i Finistere och Det lilla bageriet på strandpromenaden. Istvillingar hade jag turen att vinna. Den här gången tänker jag inte säga något om nästa månad för jag kommer säkert fylla på bokhyllan då också. Men nästa månad ska jag bli bättre på att läsa mina egna böcker. Eller, ja, åtminstone när jag läst ut alla böcker jag lånat på biblioteket…

Standard

5 thoughts on “Nytt i hyllan i februari

  1. Linda skriver:

    Härlig lista! Jag har beställt lite böcker. Mina läsmål rent praktiskt är dock försumbara, så mycket kommer emellan. Linda

    Gilla

Kommentera

