Läser & tänkt läsa, Okategoriserade

Ett besök på biblioteket

Jag gick till biblioteket för att hämta filmen Me and Earl and The Dying Girl som jag hade reserverat. Läste ut boken i början på veckan och när jag såg att det fanns en filmatisering blev jag nyfiken. Tänk vad bra det är att man kan låna film på biblioteket!

Råkade komma hem med några böcker också fastän det inte alls var meningen. Jag tror att jag ska prioritera att läsa Sodomsäpplet som är årets Stockholm läser-bok. Nästa vecka ska det nämligen vara någon föreläsning eller något på biblioteket såg jag och då kan det vara kul att ha läst boken. Så det blir kanske helgens läsning om jag känner för det.

Hur var filmen då?

Jo, jag var egentligen för trött för att se på film och var inte helt fokuserad ska erkännas men den var okej, precis som boken.

Standard

2 thoughts on “Ett besök på biblioteket

Kommentera

