Okategoriserade

April, april…

Jaha, så är det en ny månad igen. Jag vaknade tidigt i dag, till och med före Lilly, så nu sitter jag och dricker mitt kaffe i lugn och ro medan jag knattrar på tangenterna. Innan jag gick upp låg jag och tänkte på att det är första april i dag och att jag säkert kommer att bli lurad. Funderade också på vilka böcker jag kunde komma på om första april-skämt. Det blev en snabb fundering för den enda jag kunde komma på är när barnen i Bullerbyn lurar fröken när de ställer om klockan. Det måste ju finnas fler böcker med första april-skämt men hos mig står det still.

Kommer du på någon mer?

Standard

Kommentera

