Bokköp, Nytt i hyllan

Nyinflyttade böcker i mars

  • Mina hjältinnor – Eller vad jag lärt mig av att läsa för mycket av Samantha Ellis
  • Stad av skuggor av Cassandra Clare
  • Änglafall av Susan Ee
  • Sista riket (Mistborn bok 1) av Brandon Sanderson
  • De odödligas regler av Julie Kagawa
  • De odödligas hunger 
  • De odödligas sång 
  • Drakarna 
  • Rebellerna

 

De första två böckerna var det halva bokreapriset på så jag kunde inte låta bli. De andra är köpta på Adlibris bokrea. Hade inte alls tänkt köpa dem men så fick jag ett ryck och klickade köp. Vet inte hur jag tänkte för inte var det på bokhyllan och jag kunde lika gärna låna på biblioteket. Vi skulle behöva en till bokhylla men platsen för den…

Det känns som att jag snart kommer att bli som Rory i Gilmore Girls och ha böcker i byrålådor och under sängen.

Standard

6 thoughts on “Nyinflyttade böcker i mars

Kommentera

