Utmaningar

Påskutmaning 2017

Mia har en utmaning för oss i påsk. Det gäller att läsa en hel del och har man riktig tur kan man vinna ett presentkort!
  • Påskutmaningen startar onsdagen 12 april och avslutas annandag påsk 17/4 kl: 23.55 och senast torsdagen 20/4 23.55 redovisar vi vad vi har läst. Regler och all övrig information om du också vill vara med hittar du hos Mias bokhörna.
Vi kommer som vanligt att åka till landet i påsk och som alltid när jag ska till landet är det här med vilka böcker som ska följa med viktigt att fundera på. Jag tar med mig en blandning av böcker från biblioteket och från egna hyllan. Givetvis räknar jag inte med att jag ska läsa alla men jag vill ha valmöjligheter! Böckerna som lockar mest just nu, ingen ordning:
  • Askungar
  • Bildhuggarens dotter
  • Stad av skuggor
  • Ikarosflickan
  • Män förklarar saker för mig
  • Djupa Ro
  • Natt för gott
  • Trippelmordet i Uddevalla
  • Naondel
  • Krigsdagböcker 1939-1945
Standard

8 thoughts on “Påskutmaning 2017

Kommentera

