Utmaningar

Påskutmaningen så här långt

I onsdags började jag med Djupa Ro av Lisa Bjärbo och den läste jag ut i går. När jag läst ut den tänkte jag att okej, det är påsk, jag kör väl en påskekrim. Jag hade med mig Askungar till landet och eftersom vädret verkligen har uppmuntrat till läsning och inte mycket roligt på tv (fast reprisen av Babel såg jag och som alltid blir listan på böcker jag vill läsa längre) så har jag hunnit läsa ut den också. Jag läser inte deckare så ofta men när jag väl gör det så är jag oftast fast.

Jag börjar inte på en ny bok i kväll. Vill känna efter ordentligt vad jag vill läsa så i kväll blir det gissningsvis Let´s dance och lite bloggläsning och bloggskrivande i stället. Har två böcker att skriva om vettja´!

  • Djupa Ro – 265 sidor
  • Askungar – 398 sidor

663 sidor så här långt

Standard

6 thoughts on “Påskutmaningen så här långt

Kommentera

