Helgfrågan

Helgfrågan vecka 20

Mias bokhörna undrar den här helgen

Vilken är din sämsta läsmånad och varför tror du det är så?
Bonusfråga: Vad läser du just nu?

Jag tror inte att jag har någon månad som jag läser mindre än vanligt. Jag är nog ganska jämn i läsandet men om man ser till antalet titlar så kan det bli färre titlar under sommaren ifall det är då jag tar mig an böcker som ”får ta lite tid” men det är olika. Början av december brukar det kanske inte heller bli så mycket läst alla gånger men det tar jag igen när julhelgen väl kommer.

Just nu läser jag Problemet med får och getter av Joanna Cannon. Den läser jag säkert ut i helgen och vad det blir sen har jag inte bestämt.

 

Standard

22 thoughts on “Helgfrågan vecka 20

  1. Läser ganska jämnt under året men en del månader blir det mindre då jag har mycket runt mig. Problemet med får och getter har jag läst, gillade den.

    Gilla

  2. Så roligt att du läser den! Jag måste hålla utkik efter vad du tyckte om den, jag blev själv så förtjust (ja, förtjust är nog rätta ordet, faktiskt) i den 🙂

    Gilla

  3. Jag brukar också läsa lite mindre på sommaren, men i mitt fall beror det nog mest på att jag kommer ur mina rutiner och inte riktigt hittar de där lässtuderna som jag har annars..

    Gilla

Kommentera

