Helgfrågan

Helgfrågan vecka 24

Mias bokhörna skriver i veckans helgfråga:
Jag har sett att många läser Året bok 2017. 
Har ni läst någon av böckerna? 
Bonusfråga: Gillar ni lästutmaningar? OM JA:
Jag har läst tre av böckerna som är uttagna till Årets bok 2017.
  • Flickorna av Emma Cline
  • Störst av allt av Malin Persson Giolito
  • Sanning och skvaller av Curtis Sittenfeld
Av dessa tre tyckte jag nog bäst om Flickorna. Jag har inte några planer på att läsa alla Årets bok-böcker men gissningsvis kommer jag att läsa fler av dem någon gång i framtiden.
Läsutmaningar då? Jo, det är alltid trevligt och visst ska jag vara med på midsommarutmaningen! Vilken/vilka böcker jag ska läsa får jag återkomma med.
Standard

18 thoughts on “Helgfrågan vecka 24

  1. Flickorna är en bok som jag var väldigt säker på att jag skulle läsa, ämnet gör att man blir nyfiken. Men jag har ännu inte hunnit läsa den, så vi får se hur det går med det.

    Gilla

Kommentera

