Utmaningar

Midsommarutmaningen 2017

Mias bokhörna anordnar en Midsommarutmaning som jag tänker haka på. Det gäller att läsa så många sidor som möjligt från 22 juni till 25 juni klockan 23.55.

Jag tror inte att jag kommer hinna läsa så mycket under helgen, särskilt inte torsdag-fredag men vi får se. Jag har i alla fall valt ut tre böcker som lockar mig lite extra just nu men vilken jag ska börja med har jag inte bestämt.

  • Som stjärnor i natten av Jennifer Niven
  • På andra sidan förlåtelsen av Thordis Elva & Tom Stranger
  • Himmelska eldens stad av Cassandra Clare

 

Standard

16 thoughts on “Midsommarutmaningen 2017

  1. Som stjärnor i natten gillade jag. 🙂 Cassandra Clares böcker har jag dock inte mycket till övers för. Men har läst den där serien och den avslutande delen vill jag minnas i alla fall flöt på rätt bra då det hände mycket saker.

    Gilla

    • The Mortal Instruments är lite som guilty pleasure för min del. Rent objektivt är det inget vidare men oj, vad fast jag ändå är… Kul att du gillar Som stjärnor i natten. Ser fram mot att läsa den!

      Gilla

Kommentera

