Utmaningar

Så går det med midsommarutmaningen

I torsdags började midsommarutmaningen som Mias bokhörna håller i. Jag trodde inte att jag skulle få så mycket lästid i torsdags men vi åkte tidigare till landet än vad jag trodde så på eftermiddagen blev det en stunds läsning på verandan. Jag började läsa Som stjärnor i natten av Jennifer Niven.

I går på självaste midsommarafton blev det också lite läsning. Lite innan midsommarfirandet och sen på kvällen läste jag ut boken som jag tyckte om även om den kanske inte sticker ut direkt.

Lästa sidor:

Som stjärnor i natten: 385 sidor

I dag har jag börjat läsa Himmelska eldens stad av Cassandra Clare. Jag har läst 100 sidor.

Standard

4 thoughts on “Så går det med midsommarutmaningen

Kommentera

