Nytt i hyllan

Nytt i hyllan i juni

  • De försvunna av Caroline Eriksson
  • Dimmornas lek av Kate Morton
  • I det förflutna av Kate Morton
  • Åskan av Ulf Stark och Marcus-Gunnar Pettersson
  • Dödens märken av Veronica Roth

Tre första böckerna var det någon snäll granne som rensat ut. Jag har läst åtminstone en bok av Kate Morton tidigare och den tyckte jag om så jag hoppas att jag ska tycka om de här två också. Åskan fick jag i present och Dödens märken köpte jag på Åhléns när det var 70% och jag hade ett presentkort. Jag är inte så jätteintresserad av att läsa den just nu men det kan ändras snabbt. Det är i alla fall en bok jag vill läsa någon gång.

Standard

4 thoughts on “Nytt i hyllan i juni

Kommentera

