Bokvinst

Ibland har man tur

Books & Dreams hade en utlottning nu i veckan och jag hade turen på min sida. Jag vann ett crimetime-bokpaket med fyra böcker och som tur var kom paketet innan vi styrt kosan mot landet.

  • Rörelsen av John Ajvide Lindqvist
  • Elakt spel av Jan Mårtenson
  • Hetta av Jane Harper
  • Cirkeln av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren

Jag har redan läst både Rörelsen och Cirkeln så kanske lottar jag ut dem själv framöver. Mårtenson är jag osäker på om jag har läst något av, har jag gjort det så var det bra länge sen. Hetta är jag nyfiken på.

Standard

4 thoughts on “Ibland har man tur

Kommentera

