Utmaningar

Läs-a-lot sommar 2017 (3)

I går läste jag följande i Nellys Läs-a-lot sommarutmaning.

  • King Mr Mercedes: 101 sidor
  • Gaiman Death: 181 sidor
  • Totalt: 282 sidor

Death hade jag inte heller med på min läs-a-lot TBR men jag blev så sugen på den i går. Tänkte också att det är smart att läsa den så att jag kan lämna tillbaka den när jag går till biblioteket senare i dag.

Läsning totalt: 151+152+282=585 sidor

I dag är planen som sagt att läsa ut Death och fortsätta med Mr Mercedes. Sedan har jag fått veta att min reservation av Arnroths Livets ord har kommit till biblioteket och den ser jag fram mot att läsa så den blir nog läst ganska snart också.

Standard

Kommentera

