Utmaningar

Läs-a-lot sommar 2017 (5)

I går var första dagen på min semester och det är klart att det blev lite läsning.

  • Mr Mercedes av Stephen King: 61 sidor
  • Skuggsommar av Mia Öström: 186 sidor
  • Den som finner av Stephen King: 40 sidor
  • Totalt i går: 287 sidor
  • Totalt alla dagar: 1151 sidor

Jag avslutade Mr Mercedes och läste ungdomsboken Skuggsommar som jag hade på min läs-a-lot TBR. Den gick snabbt att läsa och sen kände jag att jag ville ha lite mer King så jag började med Den som finner, andra boken om Bill Hodges.

I dag är vädret inte så roligt så det blir nog en del läsning i dag. Fortsätter såklart med Den som finner.

Standard

4 thoughts on “Läs-a-lot sommar 2017 (5)

Kommentera

