Utmaningar

Läs-a-lot sommar 2017 (6 & 7)

Just nu väntar jag på att det ska sluta regna. Jag hade planer på att springa i dag men jag vill inte göra det i regn. Mesig bortförklaring men jag glömde mina smarta träningskläder hemma. Ni vet lite skönare kläder som motstår lite kyla och regn…

I går blev det inte någon uppdatering av läs-a-lotten och i dag tänkte jag bara skriva en liten kortis. Jag läste ut Den som finner i går. Eller snarare i natt. Det är ändå lite härligt med spännande böcker.

  • Den som finner av King: 358 sidor
  • Totalt alla dagar: 1509 sidor

I dag tänker jag läsa Thomas Arnroths seriebiografi Livets ord – Mina tio orimliga år som frälst (del 1).

Om hela dagen är lika regnig och grå kommer det bli mer läsning. Det är ju alltid något!

Standard

Kommentera

