Helgfrågan

Helgfrågan vecka 28

Det känns som att jag inte är lika aktiv på bloggen när jag befinner mig på landet men nu tänkte jag passa på att besvara Mias helgfråga som hennes dotter kommit på.
Hur viktigt är språkriktigheten i en bok? 
Bonusfråga: Hur går det med sommarläsningen?
  • Språkriktigheten är mycket viktig.
  • Det går bra med sommarläsningen. Det var motiverande att vara med i Nellys läs-a-lot. Jag har hunnit läsa flera böcker som jag har tänkt läsa i sommar men jag har flera i bokhögen kvar. Just nu läser jag I det förflutna av Kate Morton. Jag är väl inte överentusiastisk hittills men det är en trevlig bok.
Standard

8 thoughts on “Helgfrågan vecka 28

Kommentera

