Helgfrågan

Helgfrågan vecka 29

I veckans helgfråga undrar Mia vad vi gör när bokhögen att blogga om bara blir större och större och bonusfrågan om vad vi läser just nu.

Jag känner inte något behov av att blogga om precis allt jag läser. Böckerna jag läser har jag valt själv och eftersom det inte är några recensionsexemplar har jag inte något krav på att prestera en recension. Ibland skriver jag mer och ibland mindre och ibland inte alls. Däremot kan jag väl känna nu i semestertid att jag har läst betydligt mer än vad jag tagit mig tiden att bokblogga och jag har nog en tanke om att jag ska skriva några inlägg om böckerna jag har läst. Får väl invänta en regnig dag.

Jag har precis börjat läsa Andrum av Viktor Banke och jag tror att jag ska påbörja Th1rteen r3asons why av Jay Asher också för lite variation. Tror inte att det är någon risk att blanda ihop dem för det är minst sagt olika böcker.

Standard

6 thoughts on “Helgfrågan vecka 29

  1. Ibland blir jag lite förvånad över saker som jag inte ens har tänkt på att jag gör. Det här med att skriva om alla (skönlitterära) böcker jag läser, till exempel. Jag har inte ens funderat på alternativet 🙂

    Gilla

  2. Linda skriver:

    Jag har ju Lindabloggen som min läsdagbok. så jag vill skriva något om det jag läst. Men – läser inte lika mycket som du gör :0)

    Gilla

Kommentera

