Läser & tänkt läsa

Bibliotekshögen

Förra helgen gick jag runt och log lite förnöjt för mig själv och sa till Daniel att bokhögar gör mig lycklig. Han tyckte/tycker att jag är lite knäpp men han är van vid det här laget. Dessa böcker (och några till) har jag lånat hem och nu känner jag för att läsa igen! Saker ingen ser har jag redan läst och just nu läser jag Yxmannen men ska i helgen fokusera på Mordet på Orientexpressen för den ska vi läsa till bokcirkeln i nästa vecka.

Vilken bok det blir sen vet jag inte riktigt. Det beror på läshumöret.

Standard

2 thoughts on “Bibliotekshögen

  1. Jag tog med mig tvååringen till biblioteket här på orten (mkt litet bibliotek men ändå lyckades ungen försvinna på två sekunder) och hittade såklart många fler böcker som jag ville läsa än några att låna till honom. Var dock duktig och lät bli för jag har så många recex, men biblioteksfingrarna kliar – det är ju så smart med bibliotek.

    Gilla

Kommentera

