Bokbloggsjerka

Bokbloggsjerka 10-13 februari

Vilka bokliga saker (förutom böcker) kan du inte leva utan? undrar Annika och ger exempel på läckra örhängen i veckans bokbloggsjerka.

Jag har inte så många bokliga saker förutom böcker men jag tänker mig att det skulle bli väldigt knepigt med förvaringen av mina böcker om jag inte hade några bokhyllor. Så det blir väl bokhyllan jag inte kan leva utan.

När jag för hundra år sedan mer eller mindre flyttade in med min sambo var det inte förrän mina bokhyllor flyttat med mig som jag slutligen ändrade adress. Nu har tiden gått och just de bokhyllorna finns inte kvar däremot många av böckerna och många ”nya” förstås.

Sedan skulle jag väl kunna leva utan min tavla med flickan som läser men jag är väldigt förtjust i den. Det är nog den mest bokliga ”saken” jag äger om man bortser från hyllorna.

 

Standard

9 thoughts on “Bokbloggsjerka 10-13 februari

    • Här blir det inte så mycket städning i hyllorna men jag vill inte så gärna se hur det ser ut där uppe. Där finns en hel radda saker som borde ha ett bättre ställe att vara på!

      Gilla

Kommentera

