Bokbloggsjerka

Bokbloggsjerka 2 juni – 5 juni

Hur ser det ut hemma hos er och vad har ni planerat för ”bokligt” i sommar (läslistor, bästa bok att läsa i hängmattan, böcker som ska få hänge med er när ni åker bort, etc.)?

Det undrar Annika i veckans bokbloggsjerka.

Ja, här i Farsta/Stockholm är det ganska grått ute i dag men än så länge inte något regn. Jag funderar på om jag ska passa på att gå en liten promenad eller om jag ska ta en runda i centrum. Vädret och värmen är det annars lite upp och ner med och hit och dit.

Jag tycker att det är trevligt att plocka ut böcker ur hyllan som ska få följa med när vi åker ut på landet. Det brukar bli en hög och sen är det lite si och så med vad jag faktiskt läser. Det är några veckor kvar innan vi har semester men jag har några tankar idéer om vilka böcker som ska med. I sommar ska jag äntligen läsa Utvandrarna har jag tänkt.

Vad gäller bloggen har jag inte något särskilt planerat inför sommaren. Det kommer nog vara ungefär som vanligt tror jag.

Standard

6 reaktioner på ”Bokbloggsjerka 2 juni – 5 juni

  1. Jag gillar verkligen att planera vilka böcker som ska få följa med på resa. Nu är ju inte det lika livsviktigt som tidigare, eftersom det ju faktiskt går att låna e-böcker på biblioteket och lyssna på ljudböcker vis olika nättjänster, men ändå 🙂

    Gilla

Lämna en kommentar